تولیت آستان کریمه اهل بیت:
دانشگاه حضرت معصومه (س) باید با توجه مسئولین و خیرین تقویت شود
آیت الله محمد سعیدی در دیدار با سرپرست دانشگاه حضرت معصومه(س) و هیأت همراه، فعالیت های این دانشگاه در جهت فراهم کردن فضای علمی سالم برای بانوان را شایسته تقدیر دانست وگفت: این دانشگاه با توجه به رویکرد دینی و مذهبی که دارد باید مورد توجه مسئولان و خیرین قرار بگیرد و تقویت شود.