رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب قم در بازدید از دانشگاه حضرت معصومه (س) اظهار داشت: همکاری های این دو مرکز علمی باید در بالاترین سطح آن ایجاد و پیگیری شود
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن تاکید بر نیاز اساسی استان در بهره مندی از دانشگاه تک جنسیتی آن را متناسب با تقاضای بسیاری از خانواده های متدین دانست و اذعان داشت: آنچه در سطح جامعه و آمار های مطلوب این دانشگاه مشاهده می شود حاکیست که دانشگاه حضرت معصومه (س) مورد اطمینان این خانواده هاست.