در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از دانشگاه حضرت معصومه (س) محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه حضرت معصومه (س) به بهره برداری رسید.
مهندس احمد جمالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته برای رفاه حال بیشتر دانشجویان در این دانشگاه، به گزارشات هزینه ای رئیس دانشگاه اشاره نمود و گفت: احداث پروژه های متعدد با تکیه بر توان کارشناسان این دانشگاه و کاهش چشمگیر هزینه ها دستاوردی قابل تقدیر است.