در گردهمایی روسای ادارات تغذیه و خوابگاه های دانشگاه های کل کشور از مدیر دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) تقدیر شد.
در این گردهمایی، مهندس هادی باقری ثالث، مدیر دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س) به دلیل حضور فعال در کارگروه های تخصصی صندوق رفاه دانشجویان و همکاری موثر در تدوین طرح رتبه بندی خوابگاه ها و خدمات تغذیه دانشگاه ها کشور مورد تقدیر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان قرار گرفت.