ششمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی منطقه کشور4 در دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.
ششمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز علمی پژوهشی منطقه 4 به میزبانی دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد. در این نشست علاوه بر بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل تخصصی روابط عمومی و همفکری درباره ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، کارگاهی با عنوان "شایعات در فضای مجازی" نیز برگزار شد. در این کارگاه آقای دکتر فرجامی، رئیس مرکز آپای دانشگاه قم مطالبی در مورد چگونگی مدیریت فضای مجازی در حوزه روابط عمومی و بایسته های حقوقی و قانونی مربوط به آن ذکر کردند.