دكتر باقري ثالث: نرخ اعتياد در دانشگاه هاي كشور نگران كننده است
دكتر علي رضا باقري ثالث، رييس دانشگاه حضرت معصومه(س) صبح امروز در ششمين نشست شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قم كه به ميزباني اين دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: نرخ اعتياد در ميان دانشجويان دانشگاه هاي كشور نگران كننده است.