گفت و گوی اختصاصی رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) با خبرگزاری فارس
علیرضا باقری ثالث امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشگاه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: امسال حدود 400 نفر در مقاطع کارشناسی و ارشد به عنوان دانشجوی جدید در این دانشگاه پذیرش میشوند که این دانشجویان در پنج رشته همچون حسابداری، مدیریت بازرگانی و فقه و حقوق اسلامی در دانشگاه حضرت معصومه(س) تحصیل میکنند.