آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.
ظهر امروز از پژوهشگران برتر دانشگاه حضرت معصومه (س) در سالن همایش های این دانشگاه تجلیل شد. در این مراسم که با حضور پژوهشگران و اندیشمندان این دانشگاه برگزار شد، دکتر علیرضا باقری ثالث رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: شتاب علمی در کشور نباید متوقف شود چرا که علم باعث ایجاد قدرت است؛ از طرفی افزایش شتاب علمی مهمترین رسالت دانشگاه هاست.